24 april 2007

S - det ironiska partiet...

Visst är det ironiskt att det är just de fördomsfria socialdemokraterna som ständigt sprider de värsta fördomarna?

Visst är det ironiskt att det är just de klassbekämpande socialdemokraterna som lyckats sämst med att bekämpa klassklyftorna?

Visst är det ironiskt att det är just "arbetarpartiet" socialdemokraterna som skapat det största bidragsberoendet och utanförskapet någonsin?

Visst är det ironiskt att det är just de de humanistiska socialdemokraterna som skapat en inhuman psykvård, en inhuman äldrevård, en inhuman skola och en inhuman integration?

Visst är det ironiskt att det är just de misslyckade socialdemokraterna som tycker att regeringens alla förbättringar är försämringar?




Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , , , , Fredrik Reinfeldt, Moderaterna, Anders Borg, Pär Nuder, Välfärd, Debatt, Val 2010, Sverigedemokraterna , Folkpartiet

4 kommentarer:

Anonym sa...

blir så irriterad va menar du riktigt, förmodlingen så tror du att dom blå ska göra ett bättre jobb, men om jag inte minns fel så höll bildt och grabbarna på att köra hela landet i konkurs förra gången dom vissade sitt fula tryne. men det kommer gå skit bra fortsätt att sparka på dom svaga och ge bidrag till dom rika. för jag tycker att det är bidrag när man kan anställa en "piga" eller "dräng" för en spotstyvel så man slipper städa sitt eget gods.

/friheten, jag ska hitta dig

Jonas Gifting sa...

Läs och gråt, sosse:

http://anti-oppositionen.blogspot.com/2007/04/tv-gamla-sosse-lgner-avsljade.html

Anonym sa...

varför ska jag gråta???????
Du är väll läskunnig som jag??
Ja, jag läste HELA artikeln till skillnad från vissa som förmodlingen bara läst rubriken.
Det står i stort sett att moderaterna fick starta med minus poäng men åkte tame fan fritt fall ner för minus skalan, tills GP tog makten av dom och ordnade upp landet. I ärlighetens namn är jag en riktig färsking i politiken och inte särskilt insatt men man blir ju mörkrädd när man får höra vad som håller på att hända i landet, t.ex att som arbetssökande måste söka jobba i hela sverige. hemsk tanke.

/friheten, jag ska hitta dig

Anonym sa...

Till och med LOs ekonomer har börjat inse att det var sossarnas politik under 80-talet som var orsaken till att det gick åt fanders för Sverige under tidigt 90 tal. Inse dt du också så kanske, men bara kanske någon tar dig på alvar!

Arkivet


Se statistik