20 april 2007

Avslöjande: Anna Sjödins fylla var kramp...




Thomas Hartman fortsätter försvara sin kriminella flickvän Anna Sjödin på sin blogg.

Hartman avslöjar idag på sin blogg att polisens påstående att Anna Sjödin var “tokfull och kaxig mot allt och alla” i själva verket berodde på kramper pga vakternas misshandel! Eller som Thomas själv uttrycker det "Hennes kramper beskrivs som berusning...."

Man kan bli blind av kärlek och kärleken kan vara blind. Thomas Hartman är tydligen drabbad av både och...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fan jag hittar det inte. Kan du inte länka?

Anonym sa...

Vad har detta med Sverigedemokraterna att göra? Pinga rätt.

Jonas Gifting sa...

grue:

http://thartman.wordpress.com/2007/02/22/ved-du-nagot/


anonym:

Jag är lat...Och sprider i demokratins namn min skit över så stor yta som möjligt...

Fahrenheit451 sa...

Eftersom det framkom vid rättegången att inga oberoende vittnen stödde vakternas tes utan det var bara vakterna själva och de som arbetade på krogen som gjorde det. Det tyder enligt mig på den rättsröta som jag redan själv är bekant med. Att vakter, polis och åklagare har speciella band till varandra är ställt utom allt tvivel.

Jonas Gifting sa...

Om man har kramp, panikångest och i chock. Hur lyckas man få med sig vaktens bricka in i piketbussen?

Arkivet


Se statistik