31 maj 2007

Fler hushåll har fått det bättre i Sverige!!!



Nu ser vi resultat av Alliansens tuffa men nödvändiga politik!!!

"Andelen hushåll som tycker sig ha fått bättre ekonomi har ökat kraftigt! Hushåll som uppger att de fått det sämre säger att det beror på lägre bidrag och ersättningar. De hushåll som fått det bättre jämfört med hösten 2006 anger oftast högre lön och lägre skatt som skäl till förbättringen. Sammantaget är det fler hushåll som anger att de fått en bättre vardagsekonomi." (Saxat ur SVT Text)

Tack Allians FÖR Sverige!!! Ni är helt enkelt bäst!


Twingly.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det här är helt utan konkurrens den sämsta bloggen på Internet. Hade det inte räckt med ett inlägg för att förklara att du inte gillar sossar men gillar alliansen? Denna blogg är ju bara en låååång meningslös upprepning av ditt "budskap" att sossar är dumma. Helt utan argumentation eller diskussion. Lägg ner eller gör om.

Och nej - jag är inte Mona eller Nuder. Faktum är att jag inte alls är speciellt förtjust i sossarnas politik, men enough is enough.

Och ja- jag hittar off-knappen. Adjö.

Jonas Gifting sa...

Hahaha...En sur kommunist i min blogg? Känner jag dom rätt återvänder de om och om igen för att göra anonyma små kräksalvor.

Jag tvångsmatar oppositionen med deras egen medicin. De upprepar sig så jag upprepar mig.

Det skapar en "ond cirkel" som kommer att snurra på i minst två mandatperioder till...

PS. Inte är Anti-opposition den sämsta bloggen inte. Nu överdriver iallafall som en riktig sosse... DS.

Arkivet


Se statistik